Uitbreiding naar nieuwe markten

Veel bedrijven bereiken groei door uit te breiden naar andere sectoren of naar het buitenland. Met uw huidige activiteiten en de expertise die u daarin heeft kunt u uw omzet en winst vergroten door uw producten of diensten aan te bieden binnen nieuwe afzetmarkten.

Om het juiste resultaat te bereiken en succesvol te zijn in deze nieuwe markt is het belangrijk effectief in te spelen op de strategieën van de concurrentie en te beantwoorden aan de wensen van uw nieuwe doelgroep.
De basis van uw succes ligt dan ook in eerste instantie in de juistheid van de informatie die u over deze nieuwe markt heeft. Wanneer u weet wat de wensen van uw potentiële klanten zijn, en u inzicht heeft in de komende acties van uw concurrenten, kunt u hier effectief op inspelen.

Blue Consultancy heeft geruime ervaring met het uitvoeren van (internationaal) marktonderzoek binnen verschillende sectoren. Wij brengen voor u de groeimogelijkheden, maar ook de risico’s en bedreigingen van het opereren in de nieuwe markt in kaart. Op basis hiervan adviseren wij u over uw mogelijkheden voor uitbreiding van uw activiteiten naar andere sectoren of naar het buitenland.

<<terug naar overzicht diensten